Shit happens...

Hejsan hoppsan...

Idag är ingen bra dag. Man kan också säga att idag är en mindre bra dag. Jag har haft bättre. Mycket bättre.

Dagens medvind:
Har fått pluggat ordentligt till morgondagens redovisning. Handlar om hur vi stärker barns självkänsla. Jätteviktigt.
Var hos tandläkaren med sonen, gick bra.
Skidturen med nya stavar gick också bra. Ingen hund med idag, det var för kallt.
Träden är så otroligt vackra med den vita frosten som blir när solen bryter fram och det är riktigt kallt.
Lyssnade lite på Sonja Aldén och är väldigt överraskad över vilka vackra texter hon skriver. Har inte lyssnat så noga på henne innan. Lade till en skiva av henne på min önskelista.
Har en livlina som jag är oerhört tacksam för.

Dagens motvind:
Blev sen till tandläkaren för att jag skrev och skrev och skrev och glömde klockan. Körde alldeles för fort i halkan men hade väl en ängel som vakade över mig. Tandläkaren skrattade när vi kom men jag märkte att de var något stressade.
Fick mejl från skolan att sonen mulat grannflickan. Inte kul men han har lovat att be henne om ursäkt i morgon.
Letar bostad. Svårare än jag trodde. Allt känns svårt just nu.

Dagens vindstilla:
Funderar på en enkel till månen. Men det faller nog på att det inte finns vin och choklad där. Eller kan man ta det med sig?

Sov gott.

Kramar till alla som behöver.

/D.Det är så vackert. Jag älskar snö.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0