Hade behövt en varm kram

Det var otroligt vackert i morse när jag körde till skolan. Blev nästan lite religös. Men det var halt och kallt och väldigt mycket snö på vägen. Skrev tenta idag. Vet inte riktigt hur det kändes. Bra när jag satt där men inte så bra efteråt. Tolv av oss gick och åt en gemensam lunch efteråt. Det va lite mysigt. Nu är det nästan jullov. Har bara en engelsk artikel på sju sidor som ska va översatt och klar innan den 4:e jan.

Dagens medvind:
När jag kom hem hade sonen tvättat sina kläder själv som han skulle ha med till sin pappa!! Jag körde honom dit och vi hade en mysig stund i bilen. Vi sjöng I wanna be a billionaire, so fuckin bad...Den är inte jättebra men rolig att sjunga riktigt högt till.
Hittade en bra jacka till mig själv på Stadium till nersatt pris :)) 

Dagens motvind:
Tog 1,5 timme att köra mindre än 10 mil.
Det är minus 20.
Ingen skidåkning idag.
Håret är rött....vet inte va jag ska göra åt det men det ser inte klokt ut...

Dagens vindstilla:
Imorgon kommer svågern och svägerskan hit från Norge. Får inte glömma bädda rent.
Ikväll när jag körde hem var det helt tyst i bilen och det stora vemodet drabbade mig. Det var månljust och vitt och vackert....Det är verkligen jobbigt att lämna barnen över jul.

Nu ska jag gå och sätta mig vid brasan och dricka ett glas vin med mannen. 

Ha de!

Njut idag! Imorgon har du kanske inte råd!

/D.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0