Rea

I love my work!

Men jag har hamnat i en jobbig konflikt. Den vill inte som jag. Kaffemaskinen. Var jag än trycker så blir det inte kaffe med mjölk i. Vi har startat ett krig som jag förmodligen inte vinner. Fast i krig finns det förstås aldrig någon vinnare. Om det blir så att jag ska jobba lite mer regelbundet så ska jag som skyddsombud se till att det finns riktigt kaffe till personalen. Ut med rävgiftet!

Ikväll har jag suttit vid brasan och läst igenom min engelska artikel. Jag fattar inte så mycket av den, men ska slå upp några ord någon dag så jag får lite klarhet i det. Ögonen gick i kors och jag är sömnig. Vek tvätten med en skräckslagen hund vid fötterna. Grannen smällde av några raketer ute på gatan. Mannen var ute och sa ifrån. Synd om barnen som tycker det är kul. Men det är förbjudet och det är plågsamt för hunden. Han går ju inte ens ut för att kissa..stackarn.

Dagens medvind:
Skrattat på jobbet. 
Läst artikeln.
Tvättat alla lakan efter julgästerna.

Dagens motvind:
Har en maskin kvar att hänga upp innan jag får lägga mig. 
Vi säljer RFSU:s dildo till halva priset på jobbet och jag ville lägga den i skyltfönstret. Men det är inte jag som bestämmer längre. Tyvärr.
Har ingen bra meny till i morgon och hinner inte handla heller tror jag. Får göra en Kajsa Varg eller en hittepåmeny.

Dagens vindstilla:
Varför tror alla människor att de har någon dödlig sjukdom bara för att de är förkylda?? Alla pratar om influensan. Förra veckan var det 23 konstaterade fall som insjuknade...

Druckit sov-the som börjar verka, dags att hänga tvätt och sen krypa ner i loppelådan.
Sov gott alla!

Årets sista kvällskram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0