Blåbär är också gott

Medvind:
Såg filmen om lingonen, helt underbar! Se den!!
Två små lurviga hundar blev väldigt lyckliga att se mig i kväll när jag kom hem.

Motvind:
Ont i halsen, huvudet och fryser. Håller på att bli sjuk, kurerar med röd solhatt och halstabletter och magen är riktigt i uppror.
Kom på att jag har en skoldag i morgon som jag totalmissat i planeringen. Shit happens och det går att lösa.

Vindstilla:
Har haft en riktigt go helg. Ska verkligen jobba på att komma i bättre balans mentalt. Vet inte riktigt hur men kanske jag kommer på nåt.
Hoppas att det onda i nacken inte finns, som doktorn sa och att jag har ont för att jag ska bli förkyld. Typiskt nu när det äntligen går att komma i gång med springeträningen.

NU måste jag verkligen gå och sova om jag ska orka ta in infon i morgon.

Puss o kram alla lingon!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0