Gnälla lite

Igår va ingen bra dag. Den började med att jag vaknade. Illa nog. Ibland vill jag inte det. Skulle varit på konstrunda i Kölleröd. Men jag orkade verkligen inte va med nån och ännu mindre prata med nån och vara trevlig dessutom....nä...glöm det. Men det blev bättre efter lite meditation och en ordentlig Att göra-lista. Sen fick jag lite styr på det. Studsmattan kom upp och solen sken och vi grillade och åt godis och kollade film och spelade kubb. Och åt godis. Och åt godis. Och åt godis....Osså åt vi lite godis....


Dagens medvind:
Va i Den stora staden med sonen, dottern, bästa Johanna hennes bästa bror och helt underbara pappa. Shoppade kläder till sonen, rollerblades och skor till lilla Loppan och jeans till mig själv. Va inte mycke till smakråd, är inte så bra på sånt. Men Johanna fick med sig en snygg hög kläder hem i af..;)
Träffade systrami med familj. Lillpojken ville sitta i mitt knä i 1,5 sek. Ok efter mutor, men ändå. God mat bjöd morsan på också. 

Dagens motvind:
Blev så påverkad av alkohol i kväll så jag får vänta med att lägga mig tills det slutat snurra. Längesen....men lite härligt...hehehe. Önskar bara bättre sällskap i sängen. Hade varit skönt med en famn at krypa in i. Lille hunden är så hårig...
Hade tänkt springa en runda men det blir väl fler tillfälle.

Vindstilla:
Måste nog sova nu. Tror det blir en ny dag i morgon.
Om det bara ville sluta snurra så....Vem lurade i mig så här mkt dricka..??!!

Mojitokram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0