Håll på bromsen, ta det lugnt och lär känna

Dagens medvind:
Hade ett mysigt samtal med en mycket god vän nu på morgonen. Han lyfter verkligen mej ibland, som att han sänder ut positiv energi som går rakt in i hjärtat. Han veeeet ju så mycket. Både om mig och allt som händer och hur saker och ting hör ihop. Han är som en stjärna som leder rätt när stigen delar sig.  
Har tagit på mig träningskläder, har ambitionen att jobba lite på tentan och sedan springa en 5 km - runda.

Dagens motvind:
Vägde mig. Ojojoj. Inge bra. Här får springas!!! Snart dags för sommarkläder och om de jag hade i fjor ska gå på så är det några kilo som måste bort.

Vindstilla:
Affärerna är fulla med vår och sommarkläder i min storlek, det är ju bara att byta ut garderoben. Men då står kanske springskorna och blir gamla och det vore ju synd. Hundarna behöver också springa så de inte blir feta nu efter kastrationen. Och det är ju billigare att springa än att köpa nya kläder. Djupa tankar. Finns på stora bilar.

Skrivskrivskrivdärduskakram D. the greatest writer ever.???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0