I morgon är det fredag

Tog ingen em-lur.

Medvind:
Pappa kom hit med en bit kålpudding från mamma. Herregud, tror hon vi svälter?? Men det är himla gulligt av henne. Den va jättegod. Loppan åt som en häst.
Sonen fick plötsligt för sig att byta däck på min bil. Inte mej emot.
Tog ett tag med hunden, nu har jag tre ben, magen och halva rumpan kvar. Att plocka på hunden alltså. Så ingen tror han bitit av resten på mig...Han ser om möjligt ännu värre ut nu. Men ändå lite närmare klar.

Motvind:
Idag har allt kännts tungt. Jag missade till och med en barnfråga på Kolmårdenspelet. Tufft. Loppan är tvärsäker..
Blåst blåst blåst....
Tvättade däcken utan handskar och kommer att få betala med självsprickor...

Vindstilla:
Började lägga in och sortera foto men sonen har varit o tagit sådär 800 st varav 650 ska raderas.....orkar inte i kväll men jag ska lägga upp lite bilder här sen.
NU är det läggdags.


Nattikram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0