Inte ens under samma täcke

Sov ganska länge i morse efter en orolig natt. Mår illa på morgonen ganska ofta och känner mig lite ur form .Försöker minska på dosen igen, nu känner jag mig lite mer stabil mentalt, men lite svajig, vill slippa från de värsta biverkningarna. Har iaf inte gråtit på hela helgen och det är kanske ett bra tecken.   

Medvind:
Åt en bastant frukost och körde sedan söderut. Läste lite i bilen. Gick ganska fort ändå, annars avskyr jag verkligen att åka långt.
Åt middag hos mamma o pappa fast de inte var hemma :) Tack!
Fd mannen hade slitit ordentligt i trädgården hela helgen, jättefint. 
Att jag ska lägga mig nu. Är trött.
Slipper lyssna på snark i natt.

Motvind:
Ny kurs i morgon och jag har inte skaffat litteratur än.
Kommer att kännas tomt att sova ensam.
Har väldigt ont i kroppen efter så mycket stillasittande.
Känns ont i höften igen, det kommer alltid när jag höjt dosen....undrar varför...

Vindstilla:
Vill få tid att springa i morgon. Vill komma i gång ordentligt nu.
Har hittat ett par ställe i min rapport som inte överensstämmer med det vi hörde igår. Ska bli intressant att se om min handledare märker något.
Funderar på hur jag ska möblera lägenheten. Har inte skickat in kontraktet än. Men är 99 säker att jag tar den, ska kolla en runda till i morgon bara för säkerhetsskull så jag inte missar nåt som kan va ännu mer intressant.

Kram, ja, en helt vanlig kram, D.



Zinkendamms hotel.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Skönat att få nya intryck.

2011-04-18 @ 07:49:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0