Solen värmer en frusen själ

Dagens medvind:
Vaknade utvilad efter nära 9 timmars sömn. Sköööönt.
Åt frukost länge.
Plockade färdigt hunden, nu är han jättefin och slät och hälften så stor. :) Solen sken hela dagen och jag stod i bara linne så nu har jag solbränna på ryggen och på vaderna.
Skogen är full av vitsippor. Härligt!
Det bästa idag va en stor bukett tulpaner. Tack snälla!
Hann med att springa en liten liten runda ikväll.

Dagens motvind:
Har inte skrivit på mitt arbete.
Har fortfarande ont i nacken och ner i ryggen...
Ätit kakor och choklad.

Vindstilla:
Har haft en härligt slapp söndag.
Skulle satt in en bild på blommorna men kameran ville inte som jag så det får vänta. Tekniken är dötrist.

Fotokram Diana

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0