Glödande tangenter

Dagens medvind:
Gick en morgonpromenad på 3 km. Det va helt underbart. Öronbedövande tjatter från fåglarna och snabbt insåg jag att ulltröjan va fullständigt överflödig. Den kommer att förpassas till byrån och plockas fram i oktober nån gång igen. Det är en speciell lukt som är fantastiskt uppfriskande i skogen.
Kommit igång att skriva, det går långsamt men jag börjar få form på det inne i huvet. Det ska bara ner på tangenterna också...
Tog några bilder i skogen med nya kameran och det funkade bra.

Dagens motvind:
Började dagen med att försova mig. Känns inte bra. Hade glömt ställa klockan.
Bilderna jag tog i går med nya kameran är borta. Hade inte formaterat minneskortet då...
Sonen har inte hört av sig efter skolan, han ville grilla i kväll men det kan han fetglömma.
Haft spränghuvudvärk hela dagen. Paracetamol hjälpte inte och nåt annat tänker jag inte reta upp magen med när jag äntligen fått lite rätt på den igen...

Vindstilla:
Har fått tag på en lägenhet. Ska kolla på onsdag och den blir ledig 1 juli. Men det känns som jag tar den. Finns inte så många alternativ.Hyresvärden verkar ok, han erbjöd mig en etta så länge om det va bråttom. Men jag tror jag kan vänta till 1 juli. 
Fick min deklaration idag. Och , ja, jag längtar till den utbetalningen kommer!!!
Bokade hotel till helgens Stockholmsresa. Hoppas det är lika fint som det ser ut.

Du kan aldrig göra en vänlig handling för tidigt för du vet inte hur snart det kan vara för sent.

Kloka kramar D.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0