RFSU, 6 unga Internet

Satt i en bil många timmar igår, hatar åka långt och inte fick jag köra heller. Fast jag tryckte på en inbillad broms många gånger. Det här med bilkörning ska vi, jag och chauffören, nog inte diskutera så mycket om vi vill fortsätta vara vänner. Det va svinkallt när vi stannade och skulle ha en mysig fika på mackor och kaffe. Vi kom fram iaf och gick en promenad i Den stora staden. En irish coffe slank ner och värmde gott. hotellet/vandrarhemmet är ett himla litet trevligt ställe. 

Dagens medvind:
Hotellf rukost!!! Gott! Och man slipper disken.
Åklagaren tyckte som jag. Har suttit på RFSU:s tema dag om Unga, sex och Internet hela långa dagen. En otroligt inressant och lärorik dag. Väckte verkligen många frågor och funderingar. synd jag inte kan använda det i rapporten som skulle lämnas i går, men jag tror jag skriver ner något och kompletterar.
När vi kom tillbaka till hotellet satt vi på ueserveringen i värmande sol med en kall öl. Livet är underbart ibland.

Dagens motvind:
Det är jobbigt att sitta en hel lång dag, man får ont i hela kroppen.
det har varit sol hela dagen och jag har suttit inne! Synd och skam!

Vindstilla:
Väntar just nu på en god middag ikväll, tror det blir lax....
Den här helgen är mysig och avslappnande och det behöver jag verkligen. Dessutom har vi en ganska liten dubbelsäng och det är skönt att känna närhet och värme.
Nu ska vi gå och äta och dricka gott.

Puss o kram Lady Di. (Ibland känner jag mig mer som en prinsessa än annars, och idag är en sån dag) ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0