Vårkänslor

Dagens medvind:
Tillbaka i skolan. Härligt att se alla igen.
Älskar att kunna ta ut datorn och läsa utomhus. Låg i solen i 2,5 timme och läste.
Hittade en av böckerna jag behövde på bibblan! Tjoho!
Åt bacon, squash, tomater och pasta. Det va himla gott!

Dagens motvind:
Tråkig föreläsare.Språk...ok, det är kanske viktigt...men...suck känns det som ändå.
Fick ont i huvudet i em. Har ont i huvudet ganska ofta nuförtiden. Jobbigt, vet inte var det kommer från. Kan ju va glasögonen. Som aldrig sitter på när de borde.
Skärmen blev brännhet i solen, kanske inte så bra för den stackars datorn?
Läser om Idrotten som integrationsarena och blir mest irri hela tiden. Tror inte på att det Petersson beskriver är sant. Hans undersökningar är för gamla. De stämmer inte längre, så varför ska vi läsa om dem? Var tvungen att ringa en insider för att få lite bekräftelse på mina misstankar.

Vindstilla:
Kunde inte låta bli att köpa Anthon Bergs mandelägg för halva priset i dag. Skulle hem och laga mat men jag skulle bara ta några stycken i bilen på vägen hem. Precis när jag svängde in på uppfarten va påsen tom. Måste va fel på påsen, den kan ju inte ta slut så fort. Tur jag köpte två. Hoppas den andra varar längre.

Några fina ord till någon jag längtar efter:

Lägg din hand i min,
så är vi starka tillsammans,
så är vi svaga tillsammans,
så är vi tillsammans.

Kärlekskramar D.

Kommentarer
Postat av: Barbro

Skönt att höra att det finns fler som har råkat ut för godispåsar som helt plötsligt blir tomma!

Jag trodde att det drabbade bara mig ;)

2011-04-28 @ 08:25:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0