Vitsippemattor

Dagens medvind:
Sprang 5 km. Yes!
Slumrade i hammocken ett par timmar på eftermiddagen.
Lyssnat på gamla bortglömda skivor.
Steg upp tidigt och städade, så slapp jag nu ikväll när jag är trött.

Dagens motvind:
Slarvat med maten. Är så duktig på morgonen och förmiddagen och sen bara havererar alla goda föresatser.
Försöker läsa världens tråkigaste bok. Den är verkligen döden.
Känner bara för att gråta idag. Vill explodera. Men det blev bättre efter springerundan.

Vindstilla:
Fick 2 deluppgifter till denna kursen. Del 1 förstår jag så mycket som att jag ska intervjua en gammal person. Om vad är lite mer oklart. I del 2 förstår jag när det ska lämnas in. Herregud! Och hon är proffesor i pedagogik. Hon lyckas inte så bra...

Lärandekram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0