Sovmorgon

Dagens medvind:
Sprang 30 minuter inne i Malmö. Kändes bra. Men jobbigt med alla stadsljud.
Lunch på IKEA. Pannkakor med spenat, de är goda. Det slank minsann ner en princessbakelse också.  

Dagens motvind:
Känner mig lite sur och molning idag, rastlös, vet inte riktigt varför. Har molande huvudvärk och är stel i nacken, magen svider av ibuprofen och diklofenak.

Vindstilla:
Saknar min lilla loppa.
Ikväll ska jag sonen sjukstugan och hans dotter på bio. Hur många lingon finns det i världen? Och sen är det slut på slappandet. I morgon ska jag köra igång skrivandet ordentligt.
Har börjat på ett CV, ska söka nytt jobb. Får jag det kan jag bestämma mig då. Men om jag ändå inte kan gå i skolan så vill jag göra något som är lite nytt i af, på ett annat apotek i en annan kedja Det grämer mig lite att ha börjat låna pengar till ingen nytta. Men det får nog bli så; att jobba istället. Det funkar inte att gå i skolan och jobba och ha barn och ha ett socialt liv. Inte heller att ha räkningar och leva på studiemedel. Vi får se. Ska på en visning på lägenhet i veckan. Det ska bli spännande.

Stadskram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0