Jag ska köpa vingar

Dagens medvind:
Har långt om länge kommit igång lite med att skriva på skolarbetet. Men det går långsamt.
Har tänt en brasa och det är varmt och gott här.
Har ringt hyresvärdar på morgonen och det finns några lägenheter lediga.
Har varit skönt att vara ensam i dag.

Dagens motvind:
Missade en sovmorgon pga ett missförstånd. Får väl sova i graven. Kan ju också prova att gå och lägga mig i tid i kväll.
Lägenheterna som jag vet är lediga nu ligger inte så bra i stan...
Har fortfarande inte sprungit, det blåser storm ute, klass två varning.
Skulle behöva plocka hunden färdig men det blåser för mycket.
Kom på att toastolen måste fixas....suck, den står ju och rinner om inte vattnet är avstängt..

Vindstilla:
Om ett par veckor är jag ganska rik, tror jag. På pengar iaf... Var hos juristen i morse. Hon är rakt på sak. Men jag och mannen är ganska överens och det känns jätteskönt. Jo, vi är faktiskt gifta till den 11 juli. Märkligt att ha levt länge så nära men ändå är vi så långt ifrån varandra. Som främlingar fast ändå inte. Jag är inte så arg och ledsen längre, tänker istället på allt åren tillsammans ändå har gett. Han har fått mig att göra en del crazy saker som gett positiva effekter i slutänden. Jag kan ge honom bra referenser om det är någon som skulle va intresserad. Han lagar fantastisk god mat som jag saknar. 
Sitter och funderar på om jag ska ta en liten middagslur och sen sitta uppe i kväll istället???

Kaminkram D.

Kommentarer
Postat av: stefan

Tack! Det var snällt skrivet! :)

2011-04-07 @ 21:42:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0