Att stryka är som att dammsuga, fast tyst, men lika trist.

Medvind:
Öhhh, denna dan är slut...hm, vet inte riktigt vad som varit bra idag har mest varit stressad. Men jag har tvättat och strykt (släta är de inte) gardinerna. Läst lite mer än halva enkätmetodikboken. (wow)
Varit på föräldramöte. (ojojoj)
Gått en slinga med hundarna.
Fick en mycket god middag i kväll. Fyllda köttbitar med salami och ost, vinsås, pommes, sallad och stekt svamp. Vin till of course.
Rena lakan och tvättat så korgen är tom. Gött. 

Motvind:
Hatar hatar hatar att bli avbruten och inte få göra färdigt det jag håller på med. Som tex att behöva lägga i från mej boken för att gå ner och fixa med tvätten. Eller äta, eller gå ut med hundarna.Blääääää.
Skynda skynda för att hinna. Usch.
Nu är jag inte tillräckligt förberedd för i morgon och vi har en delexamination som ska va inlämnad på tisdag nästa vecka.

Vindstilla:
Har lovat sonen att shoppa kläder och skor i morgon. Kan bli intressant. Han har fått läxhjälp i kväll och jag hoppas att lärarna har lite humor i morgon när han lämnar in. Annars kan det bli lite jobbigt för honom. 

Varma kramar D. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0