Fotomodell är inget bra jobb

Oj, vilken härlig dag! Och jag fick va chaffis hela dagen i den roliga räzerbilen.

Medvind:
En ledig dag och himmeln va blå. Åkte till det fantastiskt vackra Österlen med Nicklas och Alex och besteg Stenshuvud i strålande solsken. Sen reste vi vidare till Forsakar i Degeberga och tittade på vattenfallet. Fast när vi skulle gå därifrån fick vi en idé om att ta några "bra" bilder på mig i bikini ute under fallet....

Motvind:
Offrade mina skor och gick ut i vattnet med dem på. Vattnet var iskallt. Precis under fallet va det en djuphåla såklart så det gick inte att stå där. Också kom det en man ......men ja, han låtsades va helt oberörd. Bilderna blev inte så bra för det är ganska mörkt där och jag är inget bra motiv. Men lite kul va det ändå. 

Vindstilla:
Vi badade i bassängen som finns där och det va så himla skönt! Simmade 500 meter och det va så härligt i vattnet. Sen åkte vi hem till pappa och gratulerade honom på pensionsdagen. Inte för jag tror han kommer att bli pensionär på heltid. Han hade köpt en cykel till sig själv så vi gav honom en cykeldator en tuta och väskor till pakethållaren.

Nu ska jag i säng...

Modellkram D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0