Gratis kanelbullar

Igår var en konstig dag. Jag kände mig sjuk. Vi sov i soffan en stund vid lunchtid och sen ner på Ribersborg och åt en kladdkaka med grädde. Det var inte gott och jag lämnade nästan halva. Fattar ni då att jag inte va riktigt kry...

Men sen kom hela flocken hem. Hundar o ungar o cyklar o tvätt o allt som hänger med. Men det hembrända äppelvinet vet jag inte var det tog vägen...

Dagens medvind:
Promenad i morgonregnet. Faktiskt lite skönt.
Sonen var hos tandläkaren och hade hål=nada. Härligt!!! Han var själv ganska förvånad.
Köpte tuggben till hundarna och hittade light-foder för halva priset. 
Ska snart åka till min bästa bästis o ge henne en glasstårta i födelsedagspresent.

Dagens motvind:
Har inte sovit så bra. Lille hunden har trillat av sängen två gånger och kan inte hoppa upp själv....han är för tjock helt enkelt. 
Loppan bara gnäller om hur tråkigt det är att vara här, inga kompisar, inget att göra, inga saker osv....Trist.

Vindstilla:
Har kollat om Loppan kan få skolskjuts och det kan hon! Blir kanske bra. Hoppas man kan få tider att passa ihop bara.
Träningsvärken har flyttat sig lite längre ner och är inte lika intensiv, men har ont mellan skulderbladen. Jaja, det går väl över...
Nu ska jag gå och hämta kaffe och kanelbullar på ICA som jag får i inflyttningspresent. Schysst!!! :)

Kaffekram D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0