Morgontänk

Marie Fredriksson sjunger Ännu doftar kärlek på radion och den är så fin. Det finns så mycket vackra saker i livet och jag skulle vilja vara mer tacksam över det. Får väl öva, men hur gör man? Sitter och äter frukost och funderar. Inte över bakterier idag, det har jag fått svar på. Det är inte bra att äta goda bakterier tillsammans med penicillin. Så nu äter jag bakterierna till frukost och tar min tablett lite senare. Nej, jag funderade över facebook. Det är verkligen ett konstigt fenomen. Ett helt nytt liv för många människor. Både till det bättre och sämre. Hm, klockan tickar iväg och jag hinner inte lägga ut mina tankar här just nu, men de kommer senare. Frukosten ska in och jag måste packa färdigt för min utflykt i morgon.



Det här är vackert....Hovs Hallar..

Vackra kramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0