Plötsligt händer det

Sprang en liten runda längs en väg och in på en stig som tog slut. Vända och springa samma väg hem. Men det kändes ganska bra. Lite drag i höger vad när jag kom ut på asfalten sista biten bara.

Medvind:
Åt en jättegod minigrillbuffé hos ex-mannen. Han hade till och med försökt tvätta av min bil som han lånat för sin Stockholmstripp.
Katten jag körde över klarade sig och verkade inte få så stora men.
Jag slapp med nöd o näppe undan en frontalkrock, allt klarade sig utom backspegeln som sprack lite lätt.
Tvätten hade inte brunnit upp i torktumlaren när jag kom hem.
Jag trillade inte i trappan och bröt benen.
Det var bara ett enda glas som gick i sönder när jag plockade ur diskmaskinen.

Motvind:
Jag tog ingen lott idag.

Vindstilla:
Ska ta ett glas vin och gå till sängs. Vissa dagar kunde man vara utan. Men det finns ju nåt positivt med allt som sker. Eller?

Tur-kram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0