Fladdermus på villovägar

I morgon kommer världens bästa Barbro och hälsar på! Det blir spännande. Men först ska jag till stan en runda.

Medvind:
Hm, svår idag. Men fick en bit god apelsintårta på jobbet för en kollega fyllde år.
Slutade tidigt och hann handla innan tåget gick hem. Hann också prata med bokhandlaren om lite ditt o datt och studentlitteratur. Det visade sig att han läser till folkhälsovetare i Malmö. Kul.

Motvind:
Körde bil i kväll och körde över ungefär 300 miljarder grodor och en stackars fladdermus. Nu säger Nicklas att jag överdriver med grodorna och det gör jag nog. Lite. Men himla många va det iaf. Jag tycker synd om fladdermusen som kanske hade fel på sin radar som inte registrerade att det kom en bil. Hoppas han dog meddetsamma.

Vindstilla:
Såg en regnbåge, det är vackert.
En del dagar får gärna ta slut snabbare än andra och idag är en sån. Så nu ska jag nanna kudden.

Nattikram D.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0