Älvorna dansar

Medvind:
Sprang några km i kväll och det känns fint i kroppen. Det låg dimma över ängen och mitt i den stod en ko. Jo, det va en ko för den hade ingen baguette. Det var jättevackert och lite spöklikt.
Min bil är städad och tvättad. Härligt.
Mamma bjöd på mat som Loppan tyckte om. Hon har ätit dåligt på sista tiden så det är skönt när hon stoppar i sig.
Klippte tasspälsen på hundarna så nu blir det inte så smutsigt inne när det regnar ute.

Motvind:
Gillar inte att tvätta bilen med shampo som inte löddrar. Det känns som den blir renare om det skummar ordentligt.
Har gått upp några hekto till, får snart panik över att inte ha några kläder som passar. Fattar inte varför jag fortsätter gå upp i vikt. Borde stanna snart iaf.
Min lista på saker jag skulle göra denna veckan är inte halvfärdig ens. Stressande.

Vindstilla:
Var hos min egen GW idag. Han tycker jag är väldigt dålig på att lösa situationer som jag blir stressad i. Men han har gett mig lite förhållningsregler. Hoppas jag kan leva upp till dem. Han säger också att det är viktigt att jag ger mig själv ordentligt med tid och utrymme för att forma mitt eget liv, utan påverkan från andra. Och det utan att känna mig egoistisk i negativ mening eller få dåligt samvete för att jag prioritetar mig själv.
Är så väldigt trött på kvällarna att jag inte orkar skriva allt jag skulle vilja. Trist.

Tröttkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0