Friterad kohud till middag?

Medvind:
Mitt hem är nystädat.
Loppan har en garderob att ha sina kläder och grejer i.
Idag har jag inte ätit nån skräpmat alls. Inte ens en kanelbulle som de andra satt o tryckte i sig i kväll i soffan.
Lagade en god gryta till middag.

Motvind:
Tvätten är fortfarande inte torr så jag måste gå ner i helveteskällaren en gång till i morgonbitti.
Sträckte bröstmuskeln när jag tvättade och det gör så ini h-e ont i vissa lägen och rörelser. Tänkte ju springa en runda i morgon, hoppas det funkar.
Grannens hundar har skällt hela dagen. Stackars djur. Vet inte riktigt vad jag ska göra åt det.

Vindstilla:
Läste Aftonbladet innan i dag och jag ska nog inte syssla med det. Jag blir upprörd över artiklarna och skriver arga kommentarer. En handlade om kvinnans orgasm, att mannen skulle lära sig ge henne en. Vaddå? Hon är väl själv ansvarig för den, som om det är något som hänger på mannen? Hänger det njuter hon kanske inte så mycket...Klart han vill se henne njuta och gör hon inte det är det väl nåt som är fel. Eller? Den andra artikeln handlade om en bok för barn som handlade om en tjej som bantade och blev lyckad. Hm.
Imorgon är det dags för en GW-träff. Denna veckan har varit helt ok. Tror jag. Jag har minskat dosen på tabletterna igen och än funkar det. Tänkte bli av med lite biverkningar. Muntorrhet. Inte munterheten, den är ju liksom en verkan av pillan. Hahaha.
Kollar ett program om Lagos. De slaktar kor...blod och djur och människor i en enda röra. Fy fasen. Kan de inte bara äta grönsaker istället??? Dags för en ny insändare?
Nattikram D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0