Kan det va sant?

Jodå, det blev helkroppsmassage. Sköönt. Och idag nästan ingen träningsvärk.

Medvind:
Sov länge.
Bakade scones till frukost. Gott.
Åkte ut till skogen och plockade kantareller. Härligt!!
Loppan gick hela rundan utan att gnälla en enda gång!
Har städat, dammat, dammsugit och tvättat i kväll. Skönt att ha det gjort.

Motvind:
Har svårt att samordna och tänka på allt man ska ha med sig ut.Kanske därför jag har så lätt för att isolera mig. Det är enklare att stanna hemma, även om jag egentligen älskar att ge mig ut i skogen eller åka nånstans. Glömde se till att Loppan tog gummistövlar och regnjacka med ut i skogen idag. Har redan ångest över packningen om två veckor. Vet ju inte ens var eller om jag ska någonstans och vet ju ännu mindre vad jag behöver ha med mig i så fall. Men jag älskar också överraskningen i att inte veta. Svårt dilemma. Ett verkligt i-landsproblem...

Vindstilla:
Funderat mycket i kväll. Tror att jag hittat en del pusselbitar men vet inte riktigt var de passar. Tänker lite på vad andra tänker om mig men försöker att inte bry mig. Har några riktigt goa vänner som skulle önska mig lycka till, vad för tokigt jag än tar mig för. Såna som vill mig väl. Hoppas de tycker lika om mig. Att älska någon riktigt djupt och innerligt är stort. Så stort att man inte tror det är sant ibland. Lika mycket kärlek som man tror bara finns till sina barn finns helt plötsligt för en person till. Man får sätta sig ner o nypa sig i armen. Detta hände mig i slutet på mars men det är nog först nu som jag börjat ta in det på riktigt. Och det skrämmer, samtidigt som det är hur härligt som helst.

Kram D.




Fick en fästing på ryggen sista biten...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0