Åbergs filmer

Medvind:
Syrrans barn är ju bara för goa! Åkt bil i 50 mil också kommer pojken 2,5 år rätt upp i knät till mig :))) En liten lätt varm kropp. Så mysigt. 
Kollade på SOS med Lasse Åberg, den va ju kul. Såååå längesen, hahaha. 

Motvind:
Förkyld. Täbbd i däsan. Jobbigt.
Store hunden ligger inlagd på djursjukhuset. Stackarn har ont. Inflammerad bukspottkörtel trodde veterinären. Ska bli skönt att ringa dem i  morgon och höra hur det är med honom. Man är ju inte supercool när man går ut därifrån med ett tomt koppel i handen.
Har inte hunnit plugga nåt alls i dag.

Vindstilla:
Är så trött men soffan som är min säng är upptagen av filmtittare två timmar framåt. Suck. Nu kollar vi på när Stig-Helmer åker skidor. Den är ganska kul.
Det blir mest tråkskrivande nuförtiden men jag är så trött. Läste i tidningen idag om vinterdepp och den största orsaken är passivitet för man tror man är trött. Så det är väl till att aktivera mig lite mer då kanske.

Stig-Helmerkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0