Beslutsångest

Nästa år....ja, nästa år; DÅ jäklar, då ska jag. På riktigt. För detta; aldrig mer, aldrig aldrig mer...

Medvind:
Loppan hade inga hål i tänderna.
Vi hann i god tid i morse till tandläkaren.
Kom faktiskt ihåg att packa ner kavel förkläde och formar till Loppans pepparkaksbak i skolan. Tur hon övade lite i går.

Motvind:
Det blev en ny dag.
Det blev en ordentlig blåsa på den brända tummen. Stackars liten.
Stressad över arbetena, födelsedag, jul,ekonomi, ledsna barn, sura tonåringar och vet varken ut eller in hur jag ska hantera nåt av detta.

Vindstilla:
Hjärtat säger en sak, hjärnan en helt annan. Vad gör man då? Måste man va så himla klok alltid? Tänk om jag får ångra det resten av livet? Vad är väl en bal på slottet? Fruktansvärt tråkig eller alldeles underbar. Ska man gå eller inte? Kan ju bli bra att stanna hemma också. Usch, jag veeeeet inte.

Knaskram D.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0