Gran?

Medvind:
JA. Inte bara för mej, det finns fler som har medvind :))
  hoppas vi !!!
Hann gå min timmespromenad innan regnet kom.
Tvättmaskinen som inte ville gjorde som jag sa åt den till slut. (tur för den)
Har haft lite flow i skrivandet. Snart klar med en uppgift.

Motvind:
Just när det går som bäst med skrivandet är det dags att avbryta för familjära plikter...suck...som att hämta barn eller gå ut med hundar.

Vindstilla:
Ska bli mysigt att hämta Loppan, vi ska baka pepparkakor. Och pynta. Och göra mer tryffel. Och....nej nej, dumsnut, hur mycket tror jag att jag hinner egentligen??? Hon vill kanske inte alls va med och hjälpa till...

Optimistkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0