Kan choklad va rälit?

Sprang minsann 5 km. Ok, inte hela vägen, svårt med två hanhundar som ska pinka varannan meter. Men det känns riktigt bra. Skulle sedan njuta av min pralinask jag fick i födelsedagspresent. Fiiifaan, va rälit. Jag gillar verkligen all sorts choklad. Men inte denna. Vet inte om det var nåt fel på den men det kan väl inte va fel på choklad??? Men helt seriöst helt oätbar. Tog en tugga på varje för att testa och det va olika smak på dem men vidriga smaker. Bläääää. Inte givarens fel såklart. Eller?? Gjort med flit för att jag ska minska konsumtionen?

Imorgon ska jag göra egen tryffel och den kommer bli god. Det vet jag.

Kommer ingenstans på tentauppgiften. Hur argumenterar man MOT en hälsosatsning? Knepigt.

Sonen piggnade till lite i kväll och gjorde pastasallad medan jag stod i duschen. Han hade tänkt plocka undan efter sig men påstod att det är tanken som räknas, därför lät han bli. Jag tänkte ju köpa julklappar till honom och det är väl tanken som räknas. Eller? Nu står han i duschen och jag hoppas att han inte bara tänker på att tvätta håret...

Tankekram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0