Klappar och röda snöre

Medvind:
Var hos exmannen igår på skinkprovning. Mycket trevligt och gott! Tack!
Det blir jul.
Sprungit 5 km idag. Önskar mig en fleeceväst i julklapp, har alltid för mycket kläder när jag springer.
Julklapparna är klara.
Ska koka tryffel i kväll.
Stora sonen är här.
Vi har ätit julmat i kväll, sådär gott.

Motvind:
Skickade in en halvfärdig tenta i går i ren ilska. Jag är ingen bläckfisk och blir alltid störd när jag försöker göra nåt smart. Tog en lång promenad och ilskan försvann.
Vi var ju inte precis ensamma på Burlöv center.
Har ont i en tand.
Känner lite orättvisa i julklapparna. Det ena barnet får lite dyrare än det andra. Men de har ju olika önskningar och behov.
Kommer sakna min stora kärlek i morgon.

Vindstilla:
Idag känner jag mig väldigt lycklig. Jag är väldigt förälskad. Kan det va tredje gången gillt? Hoppas det. Idag har vi varit och tittat på bilar. Finns många fräcka och det är extra kul när man får välja vad man vill utan att titta på prislappen :))
Den bästa coachningen är ju när coachen ser till att ge tillfälle till träningen, som idag när han tog maten så jag kunde springa. Tack!!! Är nog snart i gång igen.

Vill önska mina läsare en riktigt God Jul och glöm inte krama varandra!

Leende kramar D.



Denna är sååååå fin :)   Snälla Tomten....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0