Livet är kort

Medvind:
Sprang faktiskt fyra kilometer idag. Är mycket nöjd.
Klippt topparna. Så nu går håret att kamma igen. Innan dög det bäst till svinto.
Handlade lite julmat. Rökt korv. En liten skinka. Rödbetssallad. Grädde. Julkaffe. Så nu gör det inget om jag blir insnöad till jul.
Mitt hjärta har ett jobb igen. Sååååå sjukt skönt.Han säger att jag kan studera resten av livet nu om jag vill. Men det vill jag INTE! Studentstressen är verkligen inte hälsosam.

Motvind:
Har inte fått så mycket skrivet idag.
skulle kokat gröt och gjort fler tryfflar. Men va f-n tiden bara går jöööö.

Vindstilla:
Idag har vi skaffat ett gemensamt ICA-kort. Nästan som att lova trohet livet ut. Men jag drog längsta strået. Kortet står på mig och alltså kommer checkarna och tidningen skickas till mej ::))


Kortkram D.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0