Sexblogg på g

Medvind:
Vi har suttit och gjort läxan i soffan alla tre. Ätit lussebullar, pepparkakor och varm choklad. Lite mysigt.Loppan ville bli hämtad tidigt idag för hon trivs inte på fritids för tillfället. Och jag gick henne till mötes, eller rättare sagt mitt samvete. Hon har ganska långa dagar.
Fick beröm för min blogg idag och ett önskemål om en sexblogg....hehehe. Smickrande och lockande...kan ju göra ett försök iaf.

Motvind:
Jag ljög där uppe. Loppan o sonen har gjort läxorna och ätit o druckit. VISSTE att jag inte skulle få mer gjort på mitt eget arbete med båda hemma. De vill ju ha hjälp hela tiden och avbryter. Dessutom gillar jag varken lussebullar eller pepparkakor. Men visst lät det bra att skriva så....

Vindstilla:
Får ju fundera ut ett bra koncept för min sexblogg, hur den ska vara upplagd och vad den ska handla om. Ska kanske utveckla undervisningsmaterial istället, öppna ett företag som man kan hyra in för utbildning till sin personal. Kommer du i kontakt med människor kommer du garanterat in på sex o samlevnadskartan, kanske i form av jämställdhet, olika sexualiteter, diskriminering etc,,,,,,

Nu fick jag massor att tänka på jööö!!!! :))))
TACK snällaste Anna för tipset!!!

Funderingskram D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0