Liten men fin

Medvind:
Sov länge i morse.
Hittat lite julklappar på stan. Och ett par tröjor till mig själv.
Alla böckerna gick att låna om på bibblan :)

Motvind:
Hinner inte allt jag vill.
Provade BH. Flera stycken. Jag är helt vanskapt. Finns inte en enda BH som sitter bra på mig. Behöver verkligen nytt under. Allt är för smått.

Vindstilla:
La ner hälsoekonomitentan och tog en eftermiddag på stan.
Är verkligen inte på topp just nu. Fast jag har mycket att glädjas åt så känner jag mig ganska tom och innehållslös. Borde se fram emot helgen och sen nyår men tycker mest det känns jobbigt. Vill krypa ner under en filt. Vill bara att nån håller om mig.

Tisdagskram D.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0