Reeeea

Idag har vi varit på Burlöv center och shoppat. Rea??? Njae. Det mesta va nog på ordinariepris. Men det va kul att hela flocken va med, tom far o mor va där o bytte julklappar med fel storlek. Naturligtvis var det Loppan som handlade mest. Bortskämda unge. Men vem skulle man annars skämma bort om inte sina barn?

Jag har hittat mannen med störst tålamod i hela världen när det gäller shopping och barn. Det är därför jag inte har tur med trisslotter. Dessutom gjorde han det möjligt för mig att springa 5 km i kväll när han gjorde middag. Tack :)

Bästa store sonen har trixat och fixat med min dator i dag så den är megasnabb igen :))


Sena trötta kramar D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0