Vatten och en disktrasa är receptet

Motvind:
Trött.
Har en mycket sjuk son hemma. Han har ont överallt och hostar och snorar så jag vet inte vad. Dessutom har han inte tvättat sig på några dagar och det luktar minsann i ett tonårsrum. Inte hallon precis...
Det blir inga knäck till jul.

Medvind:
Klurar på hur jag ska hitta motivation till att springa. Vill ju verkligen!
Kokade gröt i morse som blev riktigt god, blir nog en skål till tomten också.
Har en nackvärmare i form av en liten hund som sover uppe på soffryggstödet precis bakom mig.

Vindstilla:
Har ingen julklapp till mamma o pappa. Knasigt. Men hinner nog ut på fredag.
Knäckburken hade hamnat upp och ner i kylen. Locket var naturligtvis inte riktigt på. Knäck är som .... jag vet inte...socker grädde o sirap...ja, vad kan det bli om inte kletigt. Segt. Fy katten så kladdigt. Men nu är kylen ren. Utan horn.

Torkarkram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0