You ask me if it hurts. Only when I breathe.

Medvind:
Det luktar starkt av Hyacint i minlägenhet. I love it. Har köpt en till som blommar lagom när denna är slut.
Var hos ögondoktorn med Loppan och nu är båda ögonen lika bra. Eller dåliga. Men det är positivt. Ska börja kolla på behandlingar. Finns kanske nåt så hon slipper glasögonen.
Har varit duktig och tvättat hundefiltarna. Så luktar de lite godare. 
Gjorde julgodis i lördags tillsammans med barnen och de svartavinbärstryfflarna är mmmmmm goooda...

Motvind:
Var på toaletten vid Shellmacken vid Gårdstånga häromkvällen. Fy vad äcklig. Idag va jag inne på toan hos ögondoktorn. Fullt med kissfläckar på golvet framför stolen. Hur bär sig karlar åt egentligen?? Är det för magen är ivägen så de inte ser va pillesnorren håller på med där nere?? Man undrar ju.
Undrar om tryfflarna är kvar till jul? Knäcken kommer inte att vara det. Har satt i mig 14 17 stycken på mindre än tio minuter och har nu en halsbränna som svider. Lika gott åt mig.

Vindstilla:
Ska ut och gå i en timme i halkan med store hunden. Ska bli skönt.
Har skrivit på den eftersläpande tentan idag och i morgon är det LÄSA på schemat hela långa dagen.
Lyssnar på musik och det är så mycket bra från förr i tiden, ja, alltså för sådär 10-15-20eeeeee kanske 25 år sen, som jag njuter av att höra igen. Så mycket minnen det finns till musik. Härligt.

Jöbackkram D.

Syrtramis härliga värmländstalande
goa ungar som försöker lära min kärlek att hacka grönsaker till tacosarna.

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0