Det som göms i snö

Sjuk. Halsen river, huvudet spränger. Jobbigt. Men kunde varit värre. Men det blir det kanske. Hoppas att vilan idag ger resultat så jag är bättre i morgon.

När jag lämnat Loppan iskolan var jag en stund i trädgården. Fick för mig att jag skulle plocka ner belysningen från i julas och sätta in lilla snögubben med lykta. Men elsladden satt fortfarande fast under snön. Drog ur kontakterna så det inte lyser längre. Får väl plocka ner det senare när snön försvunnit. Passade på att plocka hundbajs också. 9 fulla påsar. Och då är det minst 3 i varje...Det har varit en lång vinter.

Medvind:
Ganska skönt ute. Känner att nåt är på gång, kan det va lite lite vår i luften??
Loppan kom själv ihåg att hon ska till simhallen idag. Tur, jag hade glömt...
Kan ligga här i sängen med datorn och plugga.

Motvind:
Halsen har svidit hela natten. Svettats och frusit i omgångar.
Loppan kallade på sin pappa i natt, hon ville jag skulle sitta hos henne men hon fick ligga hos mej istället. Jag sover inte bra med barn i sängen.

Vindstilla:
Skulle behöva åka en tur till apoteket. Behöver förkylningskit. Ska plugga en liten stund först och se om jag kan samla lite kraft. Är ju helt matt i kroppen.

När män skriver nervärderande saker om kvinnor fördummar de egentligen bara sig själva. Hur mycket respekt får man för en man som tillåter en kvinna att tillfredställa honom mot pengar? Något bra måste det väl finnas i varje människa som någon kan älska utan att få betalt? De betalar pengar för att få något som de kunde få gratis av äkta känslor om de bara plockade fram en annan sida hos sig.Stackars män, det är ju tragiskt. Och kanske är det så att kvinnor som utför dessa tjänster bara tycker synd om den stackars mannen som inte har nåt bättre inom sig att plocka fram.

Sjuka kramar från sängen. /D.

 

Kommentarer
Postat av: Ida

Krya på dig, tänkte idag att Diana ja hon har väl varit i skolan varenda dag tidigare, och det stämde ju. Peppkramar!!

2011-02-03 @ 13:06:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0