Grismördare

Dagens medvind:
Jobbade med favvokollegorna
Sålde ganska bra utan att kränga
Fick jobba en halvtimme extra, klirr, klirr

Dagens motvind:
Min stalker kom så klart till jobbet idag....uuurkkk. Kan man inte få en snygging nångång iaf??
När jag körde hem körde jag på två vildsvin varav det ena dog direkt.
Det tog en eeeeevighet att komma fram till polisen.Faktiskt så lång tid att de bad om ursäkt.

Dagens vindstilla:
Det finns snälla människor. En kör omkring i en vit BMW med regnr JAT 952. Tack till dej!
Det finns något mindre snälla människor. 98% av resterande bilar som passerade min olycksplats körs av dem.

Nu ska jag sova. Ska försöka ordna upp med banken om huset i morgon och försäkringsbolaget om bilen och bilförsäljaren som ska byta in min numera halvkvaddade bil....också ska sonen till tandläkaren,,,,såklart. Också har jag en opponering att skriva.

Imorgon är en ny dag. Då är denna historia. En något mindre rolig sådan. Men det finns ljusglimtar. Planerar att åka bort. Skönt.

Svindöa kramar D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0