Myrslokens är jättelång

Har suttit och glott på samhällsanalysen i snart två timmar utan att få nåt gjort. Jag är verkligen seeeeeg som en kola. Och nu måste jag bara få lite sömn.

Medvind:
Jag och sonen satt och fåna oss i bilen på väg till affären. Om man säger "mjölgas" samtidigt som man andas in låter det jätteroligt. Loppan kom på det för ett tag sen. Vi provade med andra ord också, som: potatisskalsgas, men det blev inte så kul. Tur ingen såg eller hörde oss.
Fick en kram idag. Skönt.
Sprang 20 minuter.

Motvind:
Grupparbetet, samhällsanalysen. Får helt skrivkramp när jag tittar på den.
Fryser och behöver sova.
Springturen va jättetung. Bly i skorna. Eller är det de tre extra kilona som jag lagt på mig de senaste veckorna som är tunga. Jättetunga. Som sankt bernhardshundens....:)

Vindstilla:
Gjorde en test på en sida som heter knullträdet.se. Där står att genomsnittet i antal partner för vuxna är 8 st. Mohahahaha!!! Enligt det testet har jag haft sex med 1128 personer. Hoppas att jag använde skydd med de flesta...:S

Gonatt

Tunga kramar D.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0