Ont det gör ont...

Medvind:
Fick en stunds god konsultation av min bästa Clairvoyant Niclas. Stort TACK! Det som är mindre roligt att höra kan jag behöva höra mer än en gång. För det klarnar lite, sakta men säkert. Någon vill säga mig något, men jag lyssnar inte. Dags att öppna öronen och ta hand om mig själv.
Tandläkaren lovade att det inte skulle bli så dyrt.
Tröstade mig med ett par skor för 250 kr på rean. Hittade en mysdress i plysch till Loppan för 175 kr. Knallrosa med ett pärlmönster som hon kommer att älska. 

Motvind:
Undrar vad tandläkaren menar med dyrt?
Mitt bibliotek har inga böcker. I alla fall inte de böckerna jag behöver. Lika dant varje gång...suck.
Jag har djävligt ont i tanden nu när bedövningen släppt. Tur det finns värktabletter, och tur att jag sparat sen förra operationen: de hjälper kanonbra!
Känner mig lite dissy av tabletterna, men det är ändå ganska ok.
Det smakar apa i munnen, blä.

Vindstilla:
Det gör inget om jag inte gör nåt mer vettigt idag. Sonen vill inte ha nån mat och själv tar jag en pulvermat till kvällsmat. Och hundarna får nöja sig med en trädgårdrunda.
Ska iaf försöka få tag på böcker och kanske läsa den litteratur jag ändå har. Om inte ögonen går i kors av tabletterna.. :))) ett glas vin i kombo och min kväll kanske rent av blir riktigt trevlig, hehe.

Pillertrillarkramar D.

Denna bilden har jag inte tagit själv utan lånat från någon. Fina färger! Lyckopiller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0