Ring ring, bara du slog en signal

Försöker börja på hemtentan. Det är rent stilla i huvet. Börjar titta på nästa kursens schema istället. Och får ont i magen hur jag ska hinna. Men jag vet att det ser mer ut än vad det är. Det är bara det att schemat för jobbet gjordes innan jag fått kursschemat. Och det krockar. Väljer jobbet.

Medvind:
Fick ett trevligt telefonsamtal i morse. Han ville inte lägga på, avslutade med "vi hörs" och jag antar det betyder att han kommer ringa fler gånger. Inte mej emot :)
Har gått i skogen 1,5 timme och det var härligt. Det var alldeles tyst och stilla. Hundarna var jätteduktiga och nu sover de gott.

Motvind:
Tråkig förmiddag i skolan.
Glömde vantar, kallt som attan.
Har så jäkla ont i ryggen och ner på baksidan av låret så jag vet inte var jag ska bli av emellanåt. Funderar på att ringa nån massör men jag pallar inte, tar en ipren istället. Kändes ok medan jag gick men nu när jag suttit stilla en stund är det för jäkligt. Och här kommer jag att få sitta många timmar till.
Lille hunden har ätit nåt olämpligt i skogen. Han spydde upp en alien på mattan. Öööööhhh, äckligt.
Är dödssugen på choklad men har inte en enda liten bit hemma. Jo, blockchoklad men.....ja, i brist på annat så kanske..

Vindstilla:
Det var ljust i morse när jag klev upp! Videkisarna är utslagna och krokusarnas blad har smygit upp några centimeter. Nu får minusgraderna snart ge sig.

Hoppomvårenkram 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0