Vad är jag värd?

Dagens medvind:
Fick en timme i väntrummet hos tandläkaren att läsa skvallertidning på. :) Skönt att läsa nåt jag inte behöver komma ihåg.
Städat kryddskåpet så jag har lite koll på vad som finns.
Ska jobba i morgon, längtar.
Loppan somnade nyduschad och nöjd.
Sonen har bytat lakan i sin säng och vi har skojat om hans tandställning.
Har lagt in två annonser på Blocket. Hoppas det blir sålt i helgen. Ett frysskåp och ett duschkar.

Dagens motvind:
Huvudvärk, brukar jag aldrig ha. Verkligen sådär så det dunkar.
Ingen träning i dag heller.
Känner mig lite ensam.
Regnigt, smutsiga hundar. Jobbigt att gå med dem när huvudet spränger.

Dagens vindstilla:
Glad att jag tog mig upp i morse och åkte till skolan. Det tar kraft men det ger också lite att komma dit och skingra tankarna. Men koncentrationen är väldigt jobbig. Glömmer saker hela tiden och svårt att inte göra mer än en sak åt gången.
Jag börjar längta efter att va i trädgården, jord under naglarna och koltrastens sång.
Jag har nästan bestämt mig för ett studieuppehåll på ett år. Men varför kan inte f-kassan ge besked på bostadsbidraget snart?

Känns löjligt att ha hjärtan på bloggen när mitt kärleksliv är lika med noll just nu men jag känner att det bor lite kärlek i mig någonstans långt inne ändå, så det får va så tills ..... jag ändrar det.

Undrande kramar D.

Kommentarer
Postat av: Ida

Men, Diana. Studieuppehåll? Nej! Du ska stanna med oss ju, räcker med att Cassandra lämnar :(

2011-02-11 @ 08:58:35
URL: http://hebreiska.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0