Tack för maten!


Har jag berättat att det är jag som tagit alla bilder som jag lägger upp. Nästan alla iaf. De som är på mig själv är det oftast inte jag själv som tagit.





Oj. Det har ringt hela dagen. Och inkorgen va full när jag öppnade i kväll. Trodde inte att hela skåne va sugna på att köpa ett frysskåp och ett duschkar. Men det är kul, hoppas det blir avhämtat i morgon.

Dagens Medvind:
Var lite nere på jobbet, fast det va kul att komma dit och träffa alla. En representant från ett känt hudvårdsmärke var hos oss och pratade nyheter. Jag va inte med på infon, jag höll ställningen ute i butiken. Viktigare att de som ska sälja fick va med. Efter stund stod han dä helt plötsligt igen och frågade mig när jag skulle gå på lunch och undrade om han fick bjuda mig. Kul!!! Han är väldigt lätt att prata med, öppen och förstående. När jag undrade varför han ville äta lunch med mig så tyckte han att jag behövde en uppmuntran. Efter en stund kröp det fram att han sitter i ungefär samma båt som jag. Någon kollega måste ha skvallrat. men det känns ändå helt ok. Så vi kom fram till att vi kunde ju trösta varandra. En timme gick alldeles för fort. Men det förgyllde helt klart min dag. Vad jag åt? Minns inte...

Dagens motvind:
Stressig morgon, sonen glömde gympakläder och jag fick kasta mig i bilen för att hinna inom och lämna dem.
Stressig kväll med barnvakter och ett vardagsrum som var förvandlat till en ishall. Tjocka ullstrumpor funkar som skridskor på parkettgolv. Två barn som inte va sugna på att röja undan efter sig...
Det tog låååång tid att köra hem, glashalt, höll mellan 40 - 50 km /h hela vägen.

Dagens vindstilla:
Hoppas på en joggingrunda i morgon under tiden loppan är på simskola. Måste få tid till en stund vid grupparbetet också. Känner en liten gnutta hopp i dag om att det mesta kommer gå vägen ändå. Tack alla som har skrivit protestlistor mot att jag kanske ska göra ett studieuppehåll. Ni är för goa. :-)

Solen skiner alltid. Ibland är den bakom molnen bara.

Bländande kramar D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0