Och hjärtat blev varmt

Har missat 3 dagar i skolan. Men det får vara så. Känner i kväll att jag gjort rätt som tillåtit mej dra ner lite på kraven. Samhällsanalysen blev väl inte helt hundra men det får duga.

Medvind:
Sitter vid brasan och läser, fejjar och lyssnar på musik. Det är härligt. Har lyssnat på Simply Red och det är sååå länge sen sist. Han är bra. Hittat nåt album med piano också och det är så vackert. Ett glas vin och slutna ögon så kan man tro man sitter i en pianobar i nån hotellobby.
Sonen somnade vid TV:n vid nio. Utan att borsta tänderna men han va väldigt trött i kväll.
Lagade en god pastasås som räcker i morgon också.
Ska jobba i morgon. Kul!

Motvind:
Hundarna måste ut en sväng till. Det är kallt.
Inget vin hemma.
Helt ensam hela nästa vecka. Men jag ska jobba så det ordnar sig nog. Får kanske tid att träna då? 

Vindstilla:
Batteriet är snart slut i datorn och då ska jag lägga mig.
Idag har det funnits hopp om livet igen. På fredag ska vi redovisa vår samhällsanalys och den handlar om tonårsaborter. Vi har en överraskning till klassen, det kommer att bli kul!

Gonattkramar till alla som vill ha och behöver.

Mer kärlek till folket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0