Jag, en svärmor

Dagens medvind:
Låg kvar länge i sängen i morse. Fick smsa bilhallen o säga att jag va sen.
Hämtade nya bilen. Finns bluetooth till telefonen i ratten. Cooolt :)  Körde ner sonen till malmö i nya bilen. den är hääärlig. Fast det är väl alla nya bilar.
Äldsta sonens tjej ska sova över hos honom. Känns ..... vet inte . Konstigt, men ändå glad för deras skull. Hon är en härlig tjej som jag gillar skarpt. Hoppas de är rädda om sig. Blev bjuden på urgoda hamburgare av Alex. Han är 13 år och la ner sin själ i matlagningen. Tack!
Har kollat federimestevalen i kväll med Loppan. Hon dansar som värsta famedansare. De har det riktigt mysigt i lägenheten. Sitter här och skriver.

Dagens motvind:
Ville stanna i Malmö men hade lovat Loppan att jag skulle komma.
Hundarna fick va själva länge. grannen tog ut dem att kissa men ändå...

Vindstilla:
Borde ha skrivit på samhällsanalysen men har inte varit hemma. Hämtade hundarna efter Malmöturen och körde till mannen. ska sova här i natt , drack två glas vin. Men måste va hemma igen i morgonbitti när pappa kommer med släpet och vi ska sortera skräp som ska till tippen.

Kram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0