Jag skiter snart i det här

Dagens medvind:
Den här är svår i dag.
Det va ett jäkla liv på småfåglarna där ute.

Dagens motvind:
Inga böcker till nästa kurs.
Sjuk, har feber, missar intron på nya kursen.
Halsen svider.
Ingen ved inne.
Lille hunden vill inte äta....vad är det nu...???
Det behöver dammsugas, orkar inte.
Denna fuckade tentan tar kål på mig.
Känner mig totalt överflödig som människa.
Sonens tandställning måste fixas och förmodligen blir det att köra laktosfritt igen. Hans mage har pajat ihop.

Dagens vindstilla:
Vill veta var jag ska bo. Kollade efter kollektiv men det verkar svårt att hitta nåt ledigt. Vet ju inte ens var jag VILL bo om jag får välja. Och det får jag väl. Det jag vill undvika är att flytta många gånger. Vill inte bo "sålänge" nånstans. Jag skulle verkligen vilja få igång ett seriöst socialt liv. Med människor att umgås med och träffa. Samtidigt som jag vill ha ett lugnt och stabilt "familjeliv" med någon att luta sig mot och som jag kan känna att jag är viktig för. Jag längtar framåt i livet. Det betyder att jag inte lever här och nu, men det är svårt att hitta meningen med nåt just nu. Tycker det känns helt vidrigt att behöva flytta härifrån. Speciellt i dag när Loppan varit ute och kört sparkcykel med sina kompisar och sen får man be dem gå hem för att hon ska åka till sin pappa.

Kanon, nu kräks sonen för fullt!! Precis vad jag längtar efter, en riktig period med kräksjuka!!
Hallå! Jag har fått nog nu!!Det va inte jag som bet i äpplet!!




Sjuka kramar D.  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0