Behov av en knuff

Vaknade i morse också. Trist. Fick gå långa hållet till skolan för det va översvämning på cykelbanan. Kom hem och skulle se om det gick att öppna ett dokument som skickades igår. Det gick inte. Så jag blev sittande vid datorn och gjorde ingenting. Blä. Länge satt jag där. Men sen pallra jag mig in på toan och bytte om och flätade håret och körde in till skolan ändå. Hade handledning i arbetet vi ska skriva men jag har ju inte ens tittat på det...Tur det finns energi hos de andra två i min grupp. Men i morgon förmiddag är det min tur att ta hand om arbetet och då får jag se till att dra mitt strå.

Dagens medvind:
Hämtade ut min tenta. VG! :)
har dammsugit fläkten
köpt mjölk o fil
Lagat ugnspannkaka som blev jättegod. La i julskinka, det blir gott.
Såg filmen Sex på kartan i skolan och diskuterade den lite efteråt. Vår lärare, Barbro, är verkligen härlig.

Dagens motvind:
kollat mitt konto och nu kommer jag inte kunna sova på en hel månad
Får inte plats med fler matlådor i frysen.
Vägde mig i morse. :( 

Dagens vindstilla:
Överlevt dagen. Kunde inte bestämma mig för om det skulle va under medvind eller motvind så det fick bli lite neutralt här. Men det är kanske ändå positivt?
Letade efter skridskor på vinden som grannens flicka ville låna. Så jäkla mycket grejer. Det går inte flytta här i från. Så stora kontainers finns inte. Satt till och med en liten mus i fällan. Äckligt. Den va lite fastklistrad i golvet. Tog den i en bajspåse och la den i fickan och höll på att glömma bort att slänga den sen.....Fräscht :/
Har glömt tända i spisen så jag hoppas det inte blir strömavbrott i natt. Det skulle ju storma lite.

Nu är det sexualupplysning på ettan!

Döda muskramar Diana






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0