Var rädd om ditt hjärta!

Gick upp tidigt. Åt frukost och gick en lång kall runda med hundarna. Tog med några korvbitar och slängde ut i skogen och lät dem söka en stund. De fick hålla på tills jag frös. Nu sover de gott. Har börjat på grupparbetet och faktiskt!!!! kommit en bit. Vet precis vad jag ska skriva i diskussionen och sen är det lite pet kvar med referenserna.

Medvind:
Skönt att komma ut i det kalla och frysa lite.
Hundarna har fått lite aktivitet.
Har tänt i spisen och väntar på värmen. Ska elda på ordentligt idag.

Motvind:
Har ont i ryggen efter skruvandet på taket i går. Hoppas det är träningsvärk så det inte är diskbråcket som börjat spöka.
Hundarna ligger och fiser under skrivbordet och det luktar inte hallon.
Missar föreläsningarna i dag. Förmiddagens hade jag gärna gått på. Stannar hemma och gör klart arbetet istället. 

Vindstilla:
Det är Anders Raustorp som ska föreläsa i dag och jag har hört honom innan och det är ett fantastiskt bra och intressant arbete han gör. Han forskar om fysisk aktivitet och har varit med att ta fram stegräknaren och ett mått på hur man mäter FA.

Skrivkramar D. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0