Kortkort

Skolan idag. Ny kurs. Herrejisses vad intensivt det blir. Sen ringde chefen och vill att jag jobbar mer. Fick tacka nej till en del dagar. Men det ska väl gå.
Var hos ögonläkaren med lilla Loppan idag. Båda ögonen är lika dåliga . Eller bra. Hon slipper iaf lappträningen. Men det blir nya brillor om två månader.

Dagens medvind:
Jag har vänner! Såna där riktiga vänner!

Dagens motvind:
Sprang 3 km, gjorde tolv armhävningar, sen var jag döende. Kroppen lyder inte.

Dagens vindstilla:
Har så mycket att läsa så jag vet inte var jag ska börja. Men har hittat en skrift på Region Skånes hemsida som nog är bra. Har läst halva.

Nu är det sex o samlevnadsprogram på TV. Jag ska kolla!

Pussiga kramar Diana.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0