Sista kvällen med gänget

Mannen var på IKEA idag och köpte ett nytt hem. Han satt i kväll och sa att det han kommer sakna mest är trädgården. Sonen hade ett kanonförslag. Att han skulle börja spela Farmville på Facebook. hahahahahahahahahahahahahahahah!!!!!  Annars  kan han ju alltid komma hit och hjälpa mig att rensa ogräs....Ikväll ska vi kolla Hipp Hipp. 

Dagens medvind:
Vaknade med hundarna i sängen, myyys.
Vaknade och log fortfarande efter gårdagskvällen.
Övningskört med storsonen. Det går ganska bra.
Kännt mig någorlunda uppåt.
Tvättat bilen.
Städat inne litegrann.
Sonen gjorde middag ikväll, indisk kycklinggryta, jättegott! Vi hade en riktigt trevlig stund runt bordet.

Dagens motvind:
Vaknade utan man i sängen.
Inte hunnit gå långrunda med hundarna.
Känner mig stressad för nästa veckas skoluppgifter. Kommer jag att hinna? Kommer jag att orka?
Känns som luften går ur mig när som helst.

Dagens vindstilla:
Grubblar på det här med bilarna. Hur göra?

Inget är så enkelt att det inte går att göra komplicerat. 



Nu blir det ostbricka vid TV:n.
Lördagskram D.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0