Mjuka kuddar

En hel dag till utan nåt skräp i magen! Var till och med ute och sprang en halvtimme. Det var längesen. Men gick ganska lätt ändå.

Dagens medvind:
Fyra tonåringar invaderade köket på eftermiddagenoch åt upp typ allt som gick att äta i kyl och skafferi. Fnittriga till tusen var de. Kändes ganska kul att ha dem här.
Har skrivit en hel sida på tentan. Sakta men säkert. Får se imorgon om det går att använda.
Löpturen!
Hade ett bra samtal med sonen i kväll. Han vill så mycket, hoppas att jag kan stötta honom rätt så att han kan komma i mål. Imorgon ska vi träna tillsammans. Säger han i kväll, imorgon vet man inte.

Dagens motvind:
Fick ett samtal från en annan förälder om att det varit bråk i skolan idag. Trist. Väldigt trist förälder också.
Ville gratulera en god vän med tårta på hans födelsedag men hade glömt bort att jag lovat Lilla loppan besök på ridskolan den dagen.

Dagens vindstilla:
Efter telefonsamtalet var jag helt darrig och spänd i hela kroppen. Som tur är sa mannen åt mig att gå ut och springa. Och det var skönt. Det kan verkligen lösa upp knutar i kroppen. Men det var halt på sina ställe och jag undanber mig fler vurpor denna vinter.

Nu är klockan för mycket igen och jag behöver sova.

Funderar man länge på att göra en sak förblir den ofta ogjord.

Kram D.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0